Anunțuri

Opera Comică pentru Copii intenționează să achiziționeze servicii cultural-artistice pentru organizarea Festivalului ”Opera Copiilor”

 

Mai multe detalii aici: ANUNT PUBLICITAR

 


 

Bucharest Dance Competition

7-9 iunie 2019

Opera Comică pentru Copii


Opera Comică Pentru Copii este o instituţie publică de cultură a Municipiului Bucureşti, cu personalitate juridică, aflată în subordinea Consiliului General al Municipiului Bucureşti, încadrată la categoria “instituţii de spectacole de repertoriu”, conform prevederilor O.G. nr. 21/2007 privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic.

Opera Comică pentru Copii este condusă din anul 2014 de către soprana Felicia Filip și este o instituție unică în lume prin segmentul de public căruia i se adresează. Opera Comică pentru Copii are lunar aproape 15.000 de spectatori, iar în stagiunea 2017-2018 a fost depășită bariera de 600 de reprezentații, dintre care 19 premiere.

În perioada 7-9 iunie 2019, Opera Comică pentru Copii organizează în cadrul Festivalului Opera Copiilor, prima ediție a concursului „Bucharest Dance Competition” Acesta se adresează copiilor care frecventează cercurile de coregrafie din cluburi şi palate ale copiilor, şcoli particulare de dans, precum şi şcoli/licee vocaţionale din România și din străinătate.

 

REGULAMENT

Bucharest Dance Competition

7-9 iunie 2019

Opera Comică pentru Copii

I. Secţiunile de concurs

Amatori:

Dans solo (A)

Dans duet/trio/cvartet (B)

Grup – 5-12 persoane (C)

Formaţie – peste 13 persoane (D)

Profesioniști:

Dans solo (A pro)

Dans duet/trio/cvartet  (B pro)

Grup – 5-12 persoane (C pro)

Formaţie – peste 13 persoane (D pro)

* Amatori – copiii/tinerii care practică baletul de maxim 3 ori / săptămână, antrenamente a câte maxim 2 ore.

* Profesioniști – copiii/tinerii care practică baletul de mai mult de 3 ori / săptămână

Pentru o jurizare corectă față de concurenți, trebuie respectată încadrarea în aceste opt secțiuni. În caz contrar, concurentul va fi încadrat de către organizatori la secțiunea potrivită.

II. Categoriile de vârstă (vârsta împlinită la data de 1.06.2019)

Amatori: 5 – 6 ani, 7 – 9 ani, 10 – 12 ani și 13 – 15 ani

Profesioniști: 7 – 9 ani, 10 – 12 ani, 13 – 15 ani și 16 – 18 ani

Pentru secțiunile B, C, D și B pro, C pro, D pro – categoria de vârstă se stabilește calculând media vârstelor copiilor participanți

* media vârstelor se va rotunji aritmetic (ex: media vârsta 12,5 ani sau mai mare – va fi încadrată la categoria 13-15 ani )

Organizatorul își rezervă dreptul de a solicita dovada vârstei copiilor în cazul existenței unei suspiciuni în ceea ce privește încadrarea corectă în categoriilor de vârstă.

III. Discipline de concurs

Balet clasic

Dans modern/contemporan

Dans de caracter

Jazz

Lyrical

Open

Pentru disciplina balet clasic este permisă utilizarea de pointes doar copiilor cu vârsta de peste 10 ani.

Concurenții (solo, duo/trio/quartet, grup, formație) pot prezenta maxim două momente coregrafice într-o disciplină de concurs.

IV. Limite de timp și spațiu de desfășurare

Solo – max. 2 minute

Duet/Trio/Cvartet – max. 2.30 minute

Grup – max. 3 minute

Formație – max. 4 minute

Organizatorii asigură condiții tehnice profesionale privind spațiul scenic, sistemul de sunet și lumină, cabinele de schimb. Scena are dimensiunile: deschidere – 11 m, adâncime – 9 m.

VI. Calendarul competiției

9 mai – lansarea anunțului de participare la Bucharest Dance Competition

9 – 25 mai –  perioada de înscriere

25 – 30 mai – verificare și validare înscrieri

30 mai – transmiterea către participanți a desfășurătorului competiției

30 mai – 3 iunie – perioadă de modificări și corecturi a desfășurătorului

3 iunie –  transmiterea către participanți a desfășurătorului final al competiției

7-8 iunie – desfășurarea competiției

9 iunie, ora 19:00 – Gala „Bucharest Dance Competition”

10-12 iunie – publicarea online a fotografiilor din cadrul competiției

12-15 iunie – perioada de feedback asupra evenimentului

VII. Înscriere și taxe

Înscrierea în cadrul competiției se face online, prin completarea integrală a formularului de concurs aferent secțiunilor menționate la punctul I din prezentul regulament. Pentru completarea formularului de înscriere trebuie utilizat un cont de Gmail.

Formularele sunt disponibile la următoarele linkuri:

Formular de înscriere pentru secțiunile A, B și A pro, B pro: https://forms.gle/BsSfyy8UGnFytJvz6

* se va completa câte un formular pentru fiecare disciplină de concurs

* muzica pentru fiecare dintre momentele coregrafice se va încărca în formularul de mai sus, iar fișierul va fi denumit după cum urmează: Numele concurentului/concurenților_secțiunea de concurs (ex: A, Apro etc.)_disciplina de concurs (ex: balet, jazz etc).

Formular de înscriere pentru secțiunile C, D și C pro, D pro: https://forms.gle/dyVVHuS6giUKCCTf9

* se va completa câte un formular pentru fiecare disciplină de concurs

* muzica pentru fiecare dintre momentele coregrafice se va încărca în formularul de mai sus, iar fișierul va fi denumit după cum urmează: numele grupului/formatiei_secțunea de concurs (ex: C, Cpro etc.)_disciplina de concurs (ex: balet, jazz etc).

Formularul de înscriere este valid doar dacă sunt completate toate câmpurile obligatorii și sunt încărcate toate documentele solicitate (Piesa/Piesele denumite corect după formula indicată mai sus, în format .mp3 și dovada plății biletului de participare).

Taxa de participare:

Dans solo: 50 lei /participant/reprezentație

Dans duet/trio/cvartet: 40 lei  /participant/reprezentație

Grup – 5-12 persoane: 30 lei  /participant/reprezentație

Formaţie – peste 13 persoane: 20 lei /participant/reprezentație

Taxa de înscriere se achită online, accesând linkul https://bit.ly/2WuMC95, conform tarifelor secțiunii/secțiunilor la care participă concurentul/concurenții și a numărului de reprezentații. Tarifele menționate se vor achita per concurent.

În ziua concursului, concurenții vor avea asupra lor copie xerox a certificatului de naștere și un stick cu muzica pentru momentul/momentele coregrafice cu care concurează (acestea vor fi păstrate de coordonatori și prezentate organizatorilor doar dacă li se solicită acest lucru)

VIII. Jurizarea:

Juriul Bucharest Dance Competition este format dintr-un număr impar de specialiști în domeniul dansului și este numit prin decizia Directorul Operei Comice pentru Copii. Juriul este prezidat de Directorul Operei Comice pentru Copii.

În procesul de jurizare se vor evalua 3 criterii:

  • nivelul tehnic (1-30 puncte)

  • calitatea execuţiei (1-30 puncte)

  • expresivitatea (1-30 puncte)

Fiecare concurent beneficiază de 10 puncte din oficiu.

Juriul își rezervă dreptul de a transfera orice moment coregrafic care nu se încadrează la disciplina înscrisă, la o categorie corespunzătoare elementelor prezentate în coregrafie.

Fișele de jurizare pot fi solicitate de către reprezentanții clubului/școlii/instituției pentru a fi consultate. Deciziile și punctajele juriului sunt incontestabile.

IX. Premiile:

Premiile se acordă în urma centralizării rezultatelor și a ordonării acestora în ordine descrescătoare. Juriul va desemna câștigătorul Marelui Trofeu al Bucharest Dance Competition, în urma evaluării tuturor competitorilor.  

Marele trofeu al Bucharest Dance Competition  

Premiul I

Premiul II

Premiul III

Menţiuni

Premii Speciale:

  • distribuirea în producțiile Operei Comice pentru Copii

  • participarea în cadrul workshop-urilor organizate de Opera Comică pentru Copii

  • Abonamente OCC

  • Acces la Escape Room OCC

  • Acces la Aventura Park OCC

  • Tichete în cadrul Festivalului Opera Copiilor 2019.

Fiecare participant va primi diplomă de participare și medalie pentru evoluția susținută în cadrul Bucharest Dance Competition, ediția 2019.

Premiile pentru fiecare disciplină de concurs / secțiune se vor acorda imediat după finalizarea acesteia, urmând ca în cadrul Galei Bucharest Dance Competition 2019 să fie acordate premiile speciale (acestea se acordă momentelor coregrafice selectate de către juriu indiferent dacă participanții au obținut în zilele anterioare premii; oricare dintre concurenți poate obține un premiu special).

Gala ”Bucharest Dance Competition” va avea loc duminică, 9 iunie 2019, la ora 19:00 la Opera Comică pentru Copii. În cadrul Galei ”Bucharest Dance Competition” concurenții selectați de juriu vor evolua alături de invitații speciali ai Operei Comice pentru Copii. Concurenții care vor evolua în cadrul galei vor fi anunțați telefonic și prin e-mail sâmbătă, 8 iunie 2019, până la ora 21:00. Biletele pentru Gala Bucharest Dance Competition pot fi achiziționate la linkul https://bit.ly/2WuMC95 sau de la casa de bilete a Operei Comice pentru Copii.

X. Reguli de ordine interioară:

1. Competitorii și însoțitorii acestora vor avea un comportament civilizat și un limbaj adecvat, pe toată perioada competiției.

2. Consumul de alimentele și băuturi este strict interzis în sala de concurs și culise.

3. În toate spațiile în care se desfășoară competiția se va păstra curățenia.

4. În timpul desfășurării actului artistic, se va păstra liniștea, atât în sala de concurs, cât și în culise.

5. Este interzisă blocarea căilor de acces.

6. Cabinele de schimb (zona destinată schimbării vestimentației) trebuie folosite de către toți concurenții. Drept urmare trebuie eliberate după schimbarea costumelor.

7. Toate momentele coregrafice trebuie să fie adaptate vârstei participantului din punct de vedere vestimentar și coregrafic.

8. În timpul concursului, prezența concurenților la culise este obligatorie cu 3 momente înaintea intrării în scenă.

9. Este obligatorie pentru toate persoanele care vor avea acces în instituție, respectarea normelor de disciplină competițională, cu un comportament civilizat, care să nu aducă prejudicii fizice sau morale oricărui participant la eveniment.

10. Filmarea sau fotografierea pe durata desfășurării concursului sunt strict interzise.

11. Orice persoana care produce daune locației, în interior sau exterior, din neglijență sau din abuz, își asumă întreaga responsabilitate financiară pentru recuperarea daunei.

12. Este interzisă participarea în concurs cu obiecte care pot deteriora suprafața de dans (ex: confetii, obiecte ascuțite, etc). Concurenții care folosesc obiecte ajutătoare – vor solicita în prealabil (cu cel puțin 2 zile înainte de ziua concursului) acordul organizatorului.    

13. Părinții/Tutorii nu au acces în culise sau în cabina de schimb. Profesorii/Coordonatorii sunt cei care vor răspunde de concurenți pe toată perioada desfășurării concursului (1-10 copii/profesor).

14. Pentru accesul în spațiul de concurs (cabine, culise, zonă de așteptare), însoțitorii/coordonatorii trebuie să prezinte biletele de participare.

15. Spațiul de acces al publicului în sala de concurs este diferit de cel al concurenților.

16. Accesul în sala de concurs este liber pe toată durata desfășurării concursului, cu excepția galei din data de 9 iunie 2019. Pentru aceasta biletele sunt disponibile pe https://bit.ly/2WuMC95.

Organizator

Opera Comică pentru Copii

Președinte Juriu: Dr. Felicia Filip

Director Executiv Bucharest Dance Competition: Andreea Soare

Persoana de contact: Carmen Tudose   

Tel.: 0751.186.023

Email: bucharestdancecompetition@gmail.com

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Rezultate finale concurs pian 23.04.2019

 

Rezultate proba interviu 18.04.2019

 

Rezultate contestație artist instrumentist.

 

Rezultate proba practică artist instrumentist.

 

Rezultate selectie dosare artist instrumentist 04.04.2019.

 

 

Nr. 393/21.03.2019

Opera Comică pentru Copii organizează concurs pentru ocuparea pe o perioadă determinată a funcției de instrumentist. Detalii aici: anunt instrumentist.

Candidații sunt rugați să consulte repertoriul de aici.

 

 

Nr. 302/ 04.03.2019

OPERA COMICĂ PENTRU COPII

organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată ( 1 an)

a funcției contractuale de execuție vacante, de:

 

Consilier juridic , grad prof. IA  – 1 post, poz.5, în cadrul Compartimentului Resurse Umane, Juridic-Contencios.

Concursul se va desfășura în conformitate cu prevederile Regulamentului privind ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante corespunzătoare funcțiilor contractuale din cadrul instituțiilor publice de interes local al Municipiului București, precum și pentru promovarea în grade sau trepte profesionale imediat superioare, ori în funcție a personalului contractual al acestora, aprobat prin Dispoziția Primarului General nr.1736/03.11.2015.

Conform art. 3 al Regulamentului pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale,

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale sunt:

CONDIŢII SPECIFICE POSTULUI:

1.Studii: studii superioare de specialitate juridică/de drept, de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență;

  1. Vechime în muncă: minim 7 ani
  2. Vechime în specialitate: minim 7 ani, din care  minimum 3 ani într-o instituţie publică
  3. Limbi străine: engleză ( citit, scris, vorbit)

5.Perfecționări (specializări): cursuri de perfecţionare/specializare în domeniul studiilor de specialitate, studii postuniversitare absolvite cu diploma de master în domeniul juridic, absolvent al cursului Expert Achiziții Publice  acreditat de A.N.C.

 

6.Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Pachet Microsoft Office,  cunoștințe de operare PC, nivel avansat, SICAP, inclusiv programe de specialitate (ex. program de legislație)

  1. Abilități, calități și aptitudini necesare: capacitate de comunicare, relaţionare și cooperare în echipă, capacitate de analiză şi sinteză, adaptabilitate la situaţii noi, putere de concentrare în condiţii de stres; bun organizator, ordonat, dinamic; corectitudine, moralitate, amabilitate, respect faţă de ceilalţi angajaţi şi față de partenerii şi colaboratorii OCC, spirit de inițiativă, operativitate, perspicacitate, responsabilitate personală.

 

  1. Cerințe specifice:
  1. cunoaşterea temeinică a legislaţiei aplicabile sistemului public în domeniul legislației muncii, contenciosului administrativ, dreptul comun, respectiv cunoașterea legislației specifice sectorului ocupațional cultură (cercetare și formare profesională);
  2. capacităţi de previziune, organizare, decizie, coordonare a anumitor proceduri interne, control-evaluare;
  3. capacitate de autoorganizare și prioritizare a sarcinilor;
  4. capacitate de asumare a răspunderii;
  5. atenție sporită pentru detalii;
  6. competențe în culegerea, clasificarea și interpretarea informațiilor în vederea pregătirii rapoartelor;
  7. disponibilitate pentru lucru în program prelungit în anumite condiţii;
  8. disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu în ţară;

 

DESCRIEREA SARCINILOR CE REVIN POSTULUI:

  1. acordă consultanță și reprezentare juridică instituției, pe baza delegaţiei date de conducerea instituţiei;
  2. apără interesele instituţiei în faţa instanţelor judecătoreşti şi a altor organe de jurisdicţie, precum şi în raporturile cu alte organisme, cu persoane fizice sau juridice;
  3. asigură legalitatea desfăşurării şi apărării intereselor instituției;
  4. întocmeşte, redactează toate actele specifice pentru susţinerea, în instanţele de orice grad, a intereselor legitime ale institutiei;
  5. exercită căile de atac împotriva hotărârilor judecătoreşti considerate neîntemeiate şi nelegale;
  6. avizează, din punctul de vedere al legalităţii, actele juridice producătoare de efecte juridice în care Institutul este parte;
  7. avizează, din punctul de vedere al legalităţii, orice măsuri care sunt de natură să angajeze răspunderea patrimonială a institutiei ori să aducă atingere drepturilor acestuia sau ale personalului din cadrul acestuia;
  8. avizează deciziile emise de manager;
  9. elaborează propuneri cu privire la acte normative care privesc activitatea institutiei;
  10. conlucrează cu compartimentele institutiei interesate în întocmirea de acte, contracte, decizii etc., asigurând conformitatea acestora cu dispoziţiile legale;
  11. asigură transmiterea către compartimentele interesate ale institutiei a reglementărilor legale nou-apărute;
  12. formulează opinii fundamentate privind legalitatea, la solicitarea managerului;
  13. se preocupă de permanenta actualizare a bazei informatice legislative a institutiei;

întocmește referate de necesitate, note de fundamentare și/sau justificative pentru achiziționarea de bunuri/servicii și/sau produse necesare la nivelul Compartimentului Resurse Umane, Juridic – Contencios;

  1. Întocmește adrese sau alte documente administrative aferente desfășurării activității Compartimentului Resurse Umane, Juridic – Contencios;
  2. la propunerea superiorului ierarhic, participă la diverse forme de pregătire şi perfecţionare profesională, inclusiv conferințe, colocvii, comunicări de specialitate;
  3. sub coordonarea superiorilor ierarhici, participă la realizarea raportului anual;
  4. la desemnarea superiorilor ierarhici colaborează cu ceilalţi angajaţi, cu specialiştii din PMB, precum şi cu alţi specialişti din domeniu;
  5. cunoaşte, aplică şi respectă normele, procedurile şi regulamentele interne, precum și dispozițiile legale incidente;
  6. raportează superiorului ierarhic orice abateri disciplinare sau situaţii şi evenimente semnificative survenite în activitatea sa;
  7. păstrează confidenţialitatea asupra tuturor informaţiilor la care are acces în cadrul serviciului, conform angajamentului de confidenţialitate;
  8. manifestă bună-credinţă şi loialitate faţă de instituție şi nu face aprecieri defăimătoare la adresa acesteia sau a angajaţilor săi;
  9. negociază şi conciliază situaţiile conflictuale apărute în relaţiile interpersonale;
  10. participă la procesul de evaluare periodică a performanţelor profesionale, în conformitate cu normele interne in vigoare;
  11. realizează orice altă sarcină trasată de superiorul ierarhic, în cadrul pregătirii sale profesionale;
  12. participă la acţiuni interne/externe prevăzute de legislaţia în vigoare referitoare la securitatea și sănătatea muncii și/sau prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă.

 

Conform art. 6 al Regulamentului, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care  să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează – în acest caz, candidatul are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului;
  7. curriculum vitae, model european, semnat și datat.

 

Adeverința care atestă starea de sănătate (pct. 5)  trebuie să conțină, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

Documentele vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea, îndosariate într-un dosar  cu șină.

Concursul se va organiza la sediul Operei Comice pentru Copii,  din localitatea București, Calea Giulești, nr. 16,  sector 6, și consta în următoarele etape succesive:

 

  • selecția dosarelor de înscriere
  • proba scrisă
  • interviu

 

Concursul se va desfasura conform calendarului următor:

 

  • 15.03.2019, ora 12:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 26.03.2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 29.03.2019, ora 10:00: proba interviu.

 

 

Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afișează la sediul OCC și pe pagina de internet a acesteia (www.operacomică.ro) cel târziu la data de 15.03.2019, ora 18:00.

Candidații nemulțumiți de rezultatele selecției dosarelor de înscriere pot depune contestație cel târziu la data de 18.03.2019, ora 18:00.

Rezultatele contestațiilor se afișează la sediul și pe pagina de internet a OCC (www.operacomică.ro) cel târziu la data de 19.03.2019, ora 18:00.

 

Verificarea identităţii candidaţilor, înainte de începerea probei scrise, se va face numai pe baza buletinului de identitate sau a cărţii de identitate.

 

 Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admisi la etapa precedentă.

 

Sunt declaraţi admişi candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte din punctajul maxim de 100 de puncte.

 

 

BIBLIOGRAFIE necesară în vederea susținerii concursului :

    1. Legea nr. 514/2003 privind organizarea și exercitarea profesiei de consilier juridic, cu modificări și completări
    2. Statutul profesiei de consilier juridic
    3. Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicare, cu modificările şi completările ulterioare
    4. Legea nr. 134/2010 – Codul de procedură civilă, republicare cu modificările şi completările ulterioare
    5. Legea nr.287/2009 – Codul civil, republicat, cu modificările și completările ulterioare
    6. Legea nr. 286/2009 – Codul penal, cu modificările și completările ulterioare
    7. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;
    8. Hotărârea nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;
    9. Legea – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea  personalului plătit din fondurile publice
    10. Hotararea Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi și obligații ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu carater temporar, cu modificările şi completările ulterioare
    11. Hotararea Guvernului nr. 1860/2006 privind drepturile şi obligaţiile personalului autorităţilor şi instituţiilor publice pe perioada delegării şi detaşării în altă localitate, precum şi în cazul deplasării, în cadrul localităţii, în interesul serviciului

 

  • Hotararea Guvernului nr. 714/2018 privind drepturile şi obligaţiile personalului autorităţilor şi instituţiilor publice pe perioada delegării şi detaşării în altă localitate, precum şi în cazul deplasării în interesul serviciului

 

  1. Legea nr. 213/1998 privind bunurile propietatea publică , cu modificările şi completările ulterioare
  2. Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, republicare
  3. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare
  4. Ordonanța nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, cu modificarile si completarile ulterioare
  5. Hotararea Guvernului nr. 522/2003 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor O.G nr.129/2000 privind formarea profesională a adulților, cu modificarile si completarile ulterioare
  6. Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu modificările şi completările ulterioare
  7. Legea nr. 32/1994 privind sponsorizarea, cu modificarile si completarile ulterioare
  8. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare – republicare
  9. Legea nr. 62/2011 a dialogului social- republicare
  10. Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal
  11. Legea nr. 215/2001 – Legea Administratiei publice locale , cu modificările şi completările ulterioare, republicare
  12. Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare
  13. Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare
  14. Ordonantei Guvernului  nr 119/1999 privind auditul intern si controlul financiar preventiv – Republicare,
  15. Ordinului nr. 923/11.07.2014 –   pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventive, cu modificările și completările ulterioare şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu,
  16. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduit a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice, cu modificări
  17. OSGG nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice,
  18. Ordonanța Guvernului nr. 21/2007 privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic
  19. Regulamentul de organizare și funcționare – OCC (disponibil pe site-ul instituţiei www.operacomica.ro);

Relaţii suplimentare la :

Opera Comică pentru Copii,  cu sediul in localitatea București, Calea Giulești, nr. 16,  sector 6, persoana de contact: Vasilescu Oana,   E-mail : resurseumaneocc@gmail.com

 

Intocmit

Inspector de Specialitate

Vasilescu Oana

 

…………………………

 

Procedura înscriere expozanți la evenimentul „Poveste de Crăciun”

Mai multe detalii aici: ANUNȚ PUBLICITAR

—–

 

Opera Comică pentru Copii intenționează să achiziționeze servicii cultural artistice pentru eveniment “Poveste de Crăciun”.

Mai multe detalii aici: ANUNT PUBLICITAR

 

——-

 

 

Opera Comica pentru Copii intentioneaza sa achizitioneze servicii de pompieri.

Mai multe detalii aici: ANUNT PUBLICITAR.

——-

 

 

 

Opera Comica pentru Copii intentioneaza sa achizitioneze servicii inchiriere patinoar si piste sanius.

Mai multe detalii aici: ANUNT PUBLICITAR

——-

 

 

Opera Comică pentru Copii intenționează să achiziționeze servicii organizare “Târg Poveste de Crăciun”.

Mai multe detalii aici: ANUNT PUBLICITAR

——-

 

 

Opera Comică pentru Copii intenționează să achiziționeze servicii de pompieri.

Mai multe detalii aici: ANUNT PUBLICITAR

——-

 

 

Opera Comică pentru Copii intenţionează să achiziţioneze servicii cultural-artistice pentru organizarea evenimentului cultural “Festivalul Opera Copiilor”.

Mai multe detalii aici: ANUNT DE PARTICIPARE SIMPLIFICAT

 

PROCEDURA DE ÎNSCRIERE A EXPOZANȚILOR

Târg Educațional – OCC, ediția 2018

destinat expunerii și comercializării de oferte educaționale de

de către operatorii de profil

 

Opera Comică pentru Copii

Calea Giulești nr. 16, sector 6, Bucureşti

SECȚIUNEA IANUNȚUL DE ÎNSCRIEREA.

 

lntroducereA.1. Denumirea instituției publice:

  1. Denumire organizator: Opera Comică pentru Copii
  2. Adresa: Calea Giulești nr. 16, sector 6, Bucureşti
  3. Telefon: 021/3192819
  4. Cod fiscal: 15263455
  5. Persoane de contact: Roxana Pencu, Alexandra Pandelescu
  6. Mijloace de comunicare: Tel: 0751.186.028 / 0751.186.008; email: contact@operacomica.ro
  7. Principala activitate a organizatorului – instituție publică de spectacole, cu personalitate juridică, aflată în subordinea Consiliului General al Municipiului București.
  8. Instituţia responsabilă pentru soluţionarea contestaţiilor – Opera Comică pentru Copii

 

Informații eveniment Locație: Calea Giulești nr. 14, sector 6, București Perioadă: 1 iunie 2018 –  3 iunie 2018 Program târg: 10:00 – 20:00

 

SECȚIUNEA II

Procedura generală de înscriere

Proces de aplicare – perioadă de înscriere: 01 mai – 25 mai 2018

Informații generale

  • Persoanele care doresc să se înscrie în calitate de expozant la eveniment pot fi atât persoane fizice, cât și entități juridice, de exemplu: SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Fundații, organizații nonguvernamentale.
  • Înscrierea se realizează prin completarea formularului de înscriere – disponibil la adresa www.operacomica.ro/anunturi/ și transmiterea documentelor solicitate de organizator. Alte solicitări scrise fără prezența formularului conduc la ineligibilitatea solicitantului de a intra în procesul de selecție.
  • Solicitanții trebuie să anexeze formularului de înscriere următoarele:
  1. Pentru SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Fundații, ONG-uri(care sunt înființate nu mai târziu de 1 ianuarie 2018) – Certificat de Înregistrare la Registrul Comertului; Certificat de atestare fiscală, Copie act constitutiv /certificat Constatator din care să rezulte dreptul de semnatura si obiectul principal de activitate, care coincide cu specificul de activitate ce urmează să fie desfașurată în cadrul evenimentului (ex. promovare produse si/sau servicii cu caracter educativ); Copie CI semnatar + imputernicire (in situatia in care semnatarul este imputernicit).

 

  1. Pentru persoanele fizice– Copie carte identitate;
  • Formularul de înscriere alături de toate documentele solicitate trebuie trimise la adresa de mail targul.occ@gmail.com sau depuse fizic la secretariatul OCC din Calea Giulești nr.16, sector 6, persoane de contact, Roxana Pencu sau Alexandra Pandelescu, de luni pana vineri, în intervalul orar 12:00-17:00.
  • Formularul de înscriere și documentele trebuie depuse în perioada de înscriere, respectiv 01 mai – 25 mai 2018. Nu vor fi înregistrate formularele de înscriere trimise la altă adresă de mail decât cea specificată.
  • Este obligația solicitantului să se asigure că documentele transmise au fost recepționate de organizator.
  • Pe site-ul OCC vor fi centralizate și afișate numele tuturor solicitanților ce s-au înscris.
  • Procesul de selecție va începe după terminarea perioadei de înscriere comunicată oficial de OCC.

A.2. Modul de completare a formularelor de înscriere   Documentația de înscriere este publicată pe site-ul Operei Comice pentru Copii, respectiv: www.operacomica.ro, dar poate fi solicitată a fi studiată și la sediul instituției. Solicitantul trebuie să completeze Formularul de inscriere la TârgulEducațional – OCC, ediția 2018 Formularele conțin mai multe categorii, însă expozantul are obligația să se încadreze doar în una din categoriile menționate.

  • Câmpurile de completat din formular care conțin simbolul * sunt obligatorii. Necompletarea acestora conduce la clasificarea aplicației expozantului drept incomplete, cu consecința stabilirii acesteia drept neeligibilă.
  • Expozantul trebuie să completeze clar și concis întrebările deschise ce fac referire la descrierea produselor și să se asigure că a transmis toate informațiile necesare înțelegerii activității desfășurate.

 

  1. Desfășurarea procedurii de evaluare și selecție

Selecția expozanților va fi realizată de o Comisie de Evaluare și Selecție alcătuită conform prevederilor de organizare internă ale OCC. Comisia de selecție va analiza doar formularele de înregistrare care conțin toate materialele solicitate. Dacă comisia are dubii asupra calității sau veridicității produselor/serviciilor din modul în care au fost prezentate în formularul de înscriere, își rezervă dreptul de a plasa expozantul înscris într-o altă categorie decât cea selectată de acesta în formularul de înscriere. Comisia își rezervă dreptul de a accepta un expozant în cadrul evenimentului doar cu anumite produse sau servicii prezentate în formularul de înscriere al acestuia. În funcție de specificul evenimentului și de numărul aplicanților ce doresc să comercializeze același tip de produse/servicii, comisia își rezervă acest drept pentru a oferi publicului o paletă de produse/servicii cât mai diversificată și calitativă. Analiza va fi făcută la nivelul fiecărei categorii de produse și între aplicanții categoriei respective. În funcție de numărul aplicanților, de specificul evenimentului și de posibilitățile de organizare pot fi selectați expozanți din fiecare categorie.  B.1. Produse/Servicii Având în vedere valorile artistice pe care le promovează OCC și din dorința de a oferi publicului o gamă de produse calitative, al căror prim caracter este reprezentat de unicitate și originalitate, aplicanții care fac parte din această categorie vor fi evaluate conform următoarelor Criterii de Evaluare și Selecție:

  • Originalitatea și expresivitatea produselor
  • Unicitatea produselor
  • Gradul de inovație și creativitate
  • Materialele folosite în realizarea produselor
  • Tehnica folosită în realizarea produselor
  • Autenticitatea și apartenența la un anumit curent sau zonă
  • Analiza activității aplicantului într-un alt eveniment organizat de OCC (dacă a mai participat)
  • Modul de prezentare al produselor – împachetarea produsului
  • Modul de oferire a produsului către client (ex: expozantul oferă clientului pungă personalizată sau alt material personalizat pentru împachetare în urma achiziționării unui produs)
  • Gama de prețuri ale produselor

PUBLICAREA rezultatelor – lista cu expozanții admiși, cât și lista expozanților respinși – se va realiza în data de 25 mai 2018, ora 12.00, pe site-ul OCC.

B.2.  Soluționarea contestațiilor:  27 mai 2018

În urma selecției realizate de Comisia de Evaluare și Selecție, aplicanții pot contesta rezultatul selecției, în vederea reevaluării dosarului de participare. Contestațiile se pot depune de la publicarea primelor rezultate pana la data 26 mai 2018, ora 12.00. Pentru a fi validă contestația, documentul trebuie trimis la adresa de e-mail targul.occ@gmail.com sau depus fizic la secretariatul OCC. Comisia de Soluționare a Contestațiilor este alcătuită conform prevederilor de organizare internă ale OCC, întrunirea acestora având loc în data de 26 mai 2018. Aplicantii ce vor depune contestatii, indiferent de rezolutia comisiei de contestatie, vor primi raspuns in scris la aceasta. Rezultatele finale, după soluționarea contestațiilor, vor fi afișate pe data de 27 mai 2018, ora 17.00.

B.3. Taxa de participare – Taxa de participare trebuie achitată înainte de începerea evenimentului prin ordin de plată, în baza facturii emise de OCC, poate fi achitată la casieria OCC sau poate fi compensata in baza unui contract barter. – Taxa de participare nu diferă în funcție de tipul produselor/serviciilor comercializate, aceasta fiind unică: 200 lei/zi.

Condiții de înscriere la Târg Educațional – OCC, ediția 2018

Definirea termenilor:

Organizator– Opera Comică pentru Copii

Aplicant– persoană fizică, entitate juridică ce se înscrie pentru obținerea unui loc de expozant în cadrul TârguluiEducațional – OCC, ediția 2018

Aplicantul a citit și înțelege procedura de înscriere transmisă de Organizator pe site-ul www.operacomica.ro.

  1. Aplicantul formularului de înscriere prezintă documentele de identificare legală și informații reale privind produsele/serviciile pe care dorește să le comercializeze la TârgulEducațional – OCC, ediția 2018.
  2. Aplicantul întelege și își asuma faptul că toate Informatiile menționate în formularul de înscriere sunt reale și nu pot fi modificate pe parcursul procesului de înscriere sau ulterior procesului de selectie.
  3. Solicitantul ce va depune un dosar ce este clasat ca fiind incomplet are la dispozitie maxim 24  de ore de la depunere pentru a transmite documentele sau informațiile lipsa. Acesta va fi notificat în scris, prin email, de aceste documente lipsă, de către un reprezentant al Organizatorului. Daca este depășit intervalul de timp comunicat, dosarul este respins și clasat ca Respins-Incomplet în lista publicată a doua zi pe site-ul www.operacomica.ro.
  4. Dosarele complete vor primi număr de înregistrare și vor fi publicate pe site-ul OCC.
  5. Doar dosarele complete și înregistrate vor intra în procesul de selecție.
  6. Dacă în urma procesului de selecție și dupa publicarea rezultatelor finale (dupa soluționarea contestațiilor), aplicantul se regăsește pe lista celor admiși, vor fi contactați de către un reprezentant al Organizatorului, în termen de maximum 48 de ore de la publicarea listelor.
  7. În eventualitatea în care dosarul va fi respins de către comisia de selecție, aplicantul întelege și își asuma termenul pe care îl are la dispoziție și modalitatea de transmitere a contestațiilor, comunicate în procedura generală de participare.
  8. Organizatorul va transmite doar în scris motivația respingerii dosarului, la adresa comunicată de către aplicant în formularul de înscriere. Orice altă încercare de abordare/formă de comunicare sau insistențe verbale sau scrise la adresa membrilor comisiei sau reprezentanți ai Organizatorului, dupa soluționarea contestațiilor, nu vor fi luate în considerare și sunt considerate hărțuiri, ce pot fi sancționate conform prevederilor legale (Noul Cod Penal 2009-Art 208- Secțiunea Partea specială).

 Secțiunea III  Formular de înscriere – https://goo.gl/forms/8A2QsioKZxyBkVsC3

TârgulEducațional – OCC, ediția 2018 01 mai – 25 mai 2018, Calea Giulești nr. 14, sector 6

  • Participarea în calitate de expozant în cadrul evenimentului se realizează prin completarea formularului, transmiterea tuturor documentelor solicitate și selectarea expozantului de către comisia de selecție.
  • În completarea formularului trebuie să oferiți informații suficiente, relevante activității dvs. și să vă încadrați într-una dintre categoriile enumerate în formular.
  • Dacă organizatorul are dubii asupra calității sau veridicității produselor din maniera în care au fost prezentate în formularul de înscriere, își rezervă dreptul de a plasa expozantul înscris într-o altă categorie.
  • Expozanții înscriși ce vor fi acceptați în urma procesului de selecție, vor ocupa un spațiu alocat de către organizator, ținând cont de nevoile logistice ale acestuia.

Documentele necesare dosarului de inscriere se trimit la adresa de e-mail targul.occ@gmail.com sau se depun la secretariatul institutiei:

  • Formular de înscriere*
  • Minim 5 fotografii ale produselor*
  • Certificat de Înregistrare la Registrul Comertului;
  • Certificat de atestare fiscală,
  • Copie act constitutiv /certificat Constatator din care să rezulte dreptul de semnatura si obiectul principal de activitate, care coincide cu specificul de activitate ce urmează să fie desfașurată în cadrul evenimentului (ex. promovare produse si/sau servicii cu caracter educativ);
  • Copie CI semnatar + imputernicire (in situatia in care semnatarul este imputernicit).

Toate detaliile și informațiile oferite în prezentul formular sunt confidențiale. Informațiile sunt păstrate în dosarul de aplicare în format fizic și electronic în baza de date OCC. Informațiile oferite pot sta la baza unor eventuale referințe în organizarea evenimentelor viitoare.

 

——-

Concurs cu premii 2018”

REGULAMENT PRIVIND ACORDAREA PREMIILOR

Cap. I. – DISPOZIȚII GENERALE

Art. 1. – (1) Prezentul Regulament are ca scop stabilirea cadrului reglementar de acordare a premiilor pentru câștigătorii concursului ”Concurs cu premii 2018, programat în 2018 de către Opera Comică pentru Copii.

Art. 2. – Termenii și noțiunile din cuprinsul prezentului Regulament au următorul înțeles:

a) concursul ” Concurs cu premii 2018 – concurs organizat de Opera Comică pentru Copii, în parteneriat cu Agenția de Turism Magic Holiday, constând în acordarea de premii câștigătorilor;

b) organizator – Opera Comică pentru Copii, persoană juridică de drept public, aflată în subordinea Consiliului General al Municipiului București și împuternicită să desfășoare toate demersurile pentru organizarea concursului și pentru acordarea premiilor participanților, în conformitate cu dispozițiile prezentului Regulament;

c) participant – orice persoană fizică, de cetăţenie română, având  deplină capacitate de exercițiu, care participă la concurs prin cumpărarea unui bilet de intrare la oricare dintre reprezentațiile cu public, exclusiv de sâmbătă și duminică, programate între 10.02.2018 – 10.04.2018 la Opera Comică pentru Copii și care se înscrie pe platforma concursului de pe site www.operacomica.ro cu respectarea prezentului Regulament, și care:

i) nu este salariat al Organizatorului;

ii) nu este colaborator, persoană fizica, al Organizatorului, la realizarea și desfășurarea concursului;

iii) nu este colaborator, persoană fizică al unui partener persoană juridică al Organizatorului, dar numai dacă persoana fizică este implicată în realizarea concursului;

iv) nu este rudă sau afin al persoanelor fizice prevăzute la pct. anterioare, până la gradul I, în linie direct și gradul II, în linie colaterală ;

f) premiile sunt descrise la art. 5 din prezentul Regulament;

g) desemnare câștigător – înseamna modalitatea de desemnare a câștigătorilor premiilor, descrisă la art. 8 din prezentul Regulament

Art. 3. – (1)Participanţii sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile prezentului Regulament.

(2) Regulamentul este disponibil pe toată durata concursului, respectiv în perioada 10.02.2018 – 10.04.2018, în mod gratuit, oricărei persoane interesate, la sediul Organizatorului sau pe web site-www.operacomica.ro.

(3) Organizatorul îşi rezervă dreptul de a completa şi/sau modifica Regulamentul, urmând ca astfel de completări şi/sau modificări să intre în vigoare de la data publicarea acestora pe Site.

(4) Prin participare la acest concurs se prezuma cunoasterea Regulamentului si acordul Participantilor cu privire la termenii, condițiile și prevederile acestuia.

Cap. II. – Teritoriul şi durata de desfăşurare a concursului

Art. 4. – 1) Campania este organizata şi se desfăşoară pe întreg teritoriul României.

(2) Concursul începe la data de 10.02.2018, ora 00:01 şi va dura pana la data de 10.04.2018, ora 23:59:59.

(3) Câștigătorii sunt obligați să își păstreze biletul în vederea validării premiilor, acestea putând fi revendicate în perioada 14.04.2018 – 30.04.2018.

(4) Daca premiile nu vor putea fi livrate câştigătorilor până la data de 30.04.2018 din motive independente de Organizator, acestea nu vor mai fi datorate de Organizator, iar câştigătorii respectivi pierd drepturile rezultate din calitatea de câştigător.

(5) Înscrierile se vor face prin completarea online a formularului special disponibil pe pagina oficială de web a Operei Comice pentru Copii – www.operacomica.ro.

Cap. III. – Premiile pentru participanți

Art. 5. – (1) Premiile destinate câștigătorilor concursului sunt următoarele:

premiul I, un city-break la Milano, sejur oferit în perioada 01.06.2016 – 01.10.2018, constând în bilete de avion și cazare cu mic dejun inclus pentru maxim 3 persoane (2 adulți însoțiți de 1 copil), in valoare de pana la 4.000 lei, TVA inclus;

premiul II, 7 abonamente Gold pentru stagiunea 2018-2019 (2 Grand Premiere, 2 Clasic, 3 Avanpremiere) la Opera Comica pentru Copii pentru cate 1 persoana, in valoare de 2.350 lei, TVA inclus, la orice spectacol din stagiune;

– premiul III, 1.000 invitatii duble la opera Comica pentru Copii pentru 2 persoane, in valoare de 40.000 lei, TVA inclus, la un spectacol din anul 2018.

(2) Nu este posibilă înlocuirea premiului cu contravaloarea acestora în bani sau cu alte beneficii si nu poate face obiectul unei instrainari.

(3) Premiile prezentate vor fi livrate câştigătorilor până la data de 30.04.2018.

Cap. IV. – Mecanismul concursului

Art. 6. – Pe site-ul www.operacomică.ro sunt prezentate principale reguli ale concursului, respectiv:

  • Cumpărarea unui bilet de intrare la oricare dintre reprezentațiile cu public, exclusiv de sâmbătă și duminică, programate între 10.02.2018 – 10.04.2018 la Opera Comică pentru Copii

  • Completarea online a formularului special disponibil pe pagina oficială de web a Operei Comice pentru Copii – www.operacomica.ro, până la data de 10.04.2018, ora 23:59:59

  • Păstrarea și prezentarea biletului de intrare în vederea validării participării/revendicării premiilor în intervalul 10.04.2018 – 30.04.2018

  • Până la data de 30.04.2018, câștigătorul premiului I are posibilitatea alegerii perioadei de city-break la Milano, programată în intervalul 01.06.2016 – 01.10.2018

Cap. VII. – Desemnarea câștigătorilor

Art. 7. – (1) Premiile se vor acorda prin tragere la sorti in data de 14.04.2018, din lista tuturor participanților validați.

(2) Extragerea se va face electronic, in mod aleatoriu, cu ajutorul site-ului www.random.org. La extragere se vor desemna 2018 (douămiioptsprezece) numere castigatoare (cate premii disponibile sunt) urmand a fi supusi procesului de validare a castigului conform art. 6.

(3) Câștigătorii vor fi informați de câștigarea premiului prin mesaj privat pe adresa de e-mail de către Organizatorul concursului, in maximum 5 zile de la data tragerii la sorti si vor putea intra in posesia premiului in momentul validarii premiului.

Cap. VIII. – Datele cu caracter personal și dreptul la imagine

Art. 8. –(1) Participarea la concurs valorează cunoaşterea prezentului Regulament şi acordul participantului cu acesta, inclusiv cu prevederile acestuia în materia protecţiei datelor cu caracter personal, respectiv cu privire la prelucrarea datelor lor cu caracter personal şi cu privire la includerea acestor date în baza de date a Organizatorului.

(2) Scopul acestei baze de date constă exclusiv în anunţarea publică a participanţilor câstigători ai concursului şi în respectarea prevederilor legislaţiei fiscale, baza de date urmând a fi distrusă de îndată ce legislaţia fiscală permite.

(3) Participantul are garantate drepturile prevăzute de Legea nr. 677/2001 privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, printre care:

– dreptul de acces la date: orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta;

– dreptul de intervenţie asupra datelor: orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, la cerere şi în mod gratuit:

a) după caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă legii, în special a datelor incomplete sau inexacte;

b) după caz, transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă legii;

c) realizarea notificării către terţe persoane cărora le-au fost dezvăluite datele, a oricărei operaţiuni efectuate conform lit. a) sau b), dacă această notificare nu se dovedeşte imposibilă sau nu presupune un efort disproporţionat faţă de interesul legitim care ar putea fi lezat.

– dreptul de opoziţie: persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia sa particulară, ca datele care îl vizeaza să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare.

(4) Codul numeric personal va fi colectat doar în cazul câştigătorilor premiilor cu valoare care depăşeşte 600 RON, conform obligaţiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaraţiei 205 – Declaraţia informativă privind impozitul reţinut pe veniturile cu regim de reţinere la sursă, pe beneficiari de venit.

(5) Pentru exercitarea drepturilor mai sus reglementate, participantul se poate adresa Organizatorului cu o cerere scrisă, datată şi semnată, în atenţia Departamentului de Comunicare al Operei Comice pentru Copii si la adresa Organizatorului.

(6) Datele cu caracter personal ale unei persoane vor fi distruse la solicitarea acelei persoane. Datele cu caracter personal ale participanţilor câştigători ai premiilor în bani (inclusiv codul numeric personal al acestora) vor fi păstrate în conformitate cu prevederile legislaţiei fiscale.

Art. 9. – Acordarea oricărui premiu poate fi un eveniment public. Participarea la concurs constituie acordul fiecărui participant ca, în cazul câştigării unui premiu, numele şi fotografia să poată fi făcute publice şi folosite în materiale publicitare de către Organizator, fără niciun fel de plată aferentă, acordul valorând cesiunea drepturilor corespunzătoare ale participantului către Organizator pe teritoriul României pentru întreaga perioadă de protecţie a acestora.

Cap. IX. – Încetarea înainte de termen a concursului

Art. 10. –(1) Concursul poate înceta înainte de termen în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră, si în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a continua Concursul.

(2) Situaţiilor avute în vedere la alin. (1) le sunt asimilate şi sentinţa şi/sau actul de putere publică al instanţei competente sau altei autorităţi publice competente.

(3) În situaţiile avute în vedere la alin. (1) şi (2), Organizatorul nu este mai este ţinut la nicio obligaţie către participanţii la concurs, după cum nu este ţinut la întoarcerea unei sume sau plata unei sume cu titlu de despăgubire sau altele asemenea.

Cap. XI. – Litigiile şi legea aplicabilă

Art. 11. – (1) Eventualele litigii apărute între Organizator şi oricare participant vor fi rezolvate pe cale amiabilă sau, dacă astfel nu este posibil, litigiile vor fi soluţionate de instanţa judecătorească competentă material din Municipiul București.

(2) Legea aplicabilă este legea României.

 

 

 

——-

 

 

Concurs de Proiecte Stagiunea UnderGrant 2018

După succesele înregistrate cu primele două spectacole câștigătoare la sesiunea de proiecte de anul trecut: Bastien și Bastienne (regia: Irina Crăița Mândru) și Onix și Barton (regia: Ana Crăciun-Lambru), Opera Comică pentru Copii vine din nou în sprijinul tinerilor creatori și organizează a doua ediție a concursului de proiecte „Stagiunea UnderGrant”.

Opera Comică pentru Copii așteaptă de la tineri creatori (regizori, coregrafi, scenografi), propuneri de spectacole de operă / operetă / balet / musical / teatru, adaptate pentru copii. Termenul limită pentru înscrieri: 28 februarie, la sediu sau prin email: contact@operacomica.ro.

Dosarul trebuie să cuprindă: CV aplicant; Concept regizoral / coregrafic spectacol; Concept scenografic (schițe decor / costume); Coloană sonoră / partitură; Public țintă; Mesaj spectacol.

 

 

 

 

 

 

——-

Anunt de participare simplificat

Opera Comică pentru Copii intenţionează să achiziţioneze servicii cultural-artistice pentru organizarea evenimentului cultural “Poveste de Crăciun”.

Mai multe detalii aici.

TÂRGUL „POVESTE DE CRĂCIUN”
ANUNȚ de ÎNSCRIERE
Opera Comică pentru Copii anunță procedura de înscriere pentru expozanții care intenționează să participe
la evenimentul “Târgul Poveste de Crăciun”.
Mai multe detalii aici, formulare de înscriere aici și aici.
——-
Anunt de participare simplificat – ERATA

 

Opera Comică pentru Copii intenţionează să achiziţioneze servicii cultural-artistice pentru organizarea evenimentului cultural “Festivalul Opera Copiilor”.

 

Mai multe detalii aici

 

——-
Anunt de participare simplificat

 

Opera Comică pentru Copii intenţionează să achiziţioneze servicii cultural-artistice pentru organizarea evenimentului cultural “Festivalul Opera Copiilor”.

 

Mai multe detalii aici

 

 

——-

Anunt de participare simplificat

 

Opera Comică pentru Copii intenţionează să achiziţioneze servicii cultural-artistice pentru organizarea evenimentului cultural “Poveste de Crăciun”.

 

Mai multe detalii aici
——-
CONCURS DE PROIECTE

 

”Stagiunea UnderGrant”

 

Opera Comică pentru Copii vine în sprijinul tinerilor creatori și organizeaă un concurs de proiecte, intitulat ”Stagiunea UnderGrant”, pentru o noua sală de spectacole, deschisă la demisolul clădirii din Calea Giulești 16.
Așteptăm de la tineri creatori (regizori, coregrafi, scenografi), propuneri de spectacole de operă / operetă / balet / musical / teatru, adaptate pentru copii.
Dead-line înscrieri 28 noiembrie, la sediu sau prin email: contact@operacomica.ro
Dosarul trebuie să cuprindă:
– CV aplicant
– Concept regizoral / coregrafic spectacol
– Concept scenografic (schițe decor / costume)
– Coloană sonoră / partitură
– Public țintă
– Mesaj spectacol

 

 

——-

ANUNȚUL DE ÎNCHIRIERE

 

A.lntroducere

A.1. Denumirea autorității contractante:

  1. Denumire : Opera Comică pentru Copii
  2. Adresa: Calea Giulești nr. 16, sector 6, Bucureşti
  3. Telefon: 021/3192819
  4. Cod fiscal: 15263455
  5. Persoane de contact: Radu Cioacă, Levente Ambrus
  6. Mijloace de comunicare: Tel .021 /3192819; email: contabilitate@operacomica.ro
  7. Principala activitate a autorităţii contractante instituție publică de spectacole, cu personalitate juridică, aflată în subordinea Consiliului General al Municipiului București.
  8. Instituţia responsabilă pentru soluţionarea contestaţiilor – Opera Comică pentru Copii
  9. Obiectul contractului de inchiriere :
  10. Obiectul contractului de închiriere îl constituie închirierea unor suprafeţe utile destinate

desfășurării activității de tip ceainărie – cod CAEN 5629;

  1. Durata contractelor: contractele vor fi încheiate pentru o perioada de 2(doi) ani, cu posibilitatea prelungirii până la 2 ani.
  2. Procedura aplicată: LICITAŢIE PUBLICĂ DESCHISĂ CU OFERTA ÎN PLIC ÎNCHIS

A.2. Modul de obținere a documentației, clarificări și alte date

Documentația de atribuire este publicată pe site-ul Operei Comice pentru Copii, respectiv: www.operacomica.ro, dar poate fi solicitată a fi studiată și la sediul instituției.

Fiecare ofertant, care dorește să participe la procedura de închiriere prin licitație publică deschisă cu plic închis a spațiilor oferite în acest scop, are dreptul de a solicita în scris clarificări privind documentația de atribuire, iar autoritatea contractantă are obligația de a transmite răspunsul la clarificările solicitate în cel mult 4 (patru) zile lucrătoare de la primirea acestora, dar cu cel puțin 6 zile lucrătoare înainte de data limită de depunere a ofertei.

În cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificări în timp util, punând astfel Opera Comică pentru Copii în imposibilitatea de a respecta termenul de mai sus, Opera Comică pentru Copii are obligația de a răspunde la solicitările de clarificare numai în situația in care timpul pentru elaborarea și transmiterea răspunsului permite primirea acestuia de către operatorii economici înainte de data limită de depunere a ofertelor.

Solicitările de clarificări se vor adresa la sediul Operei Comice pentru Copii din Calea Giulești nr. 16, sector 6, Bucureşti, telefon 021/3192819, în atenția dlui. Radu Cioacă sau dlui. Levente Ambrus,  până la data de 03.10.2016, ora 12:00, iar termenul limită de răspuns la clarificări este în data de 04.10.2016, ora 16:30.

 

Termenul limită de depunere a plicurilor cu documentația de calificare este 06.10.2016, ora 15:00.

 

Document Atribuire Inchiriere

 

——-

LICITAȚIE PUBLICĂ DESCHISĂ

CU OFERTĂ ÎN PLIC ÎNCHIS

ÎN VEDEREA ATRIBUIRII CONTRACTULUI DE ÎNCHIRIERE A

UNOR SPAȚII TEMPORAR DISPONIBILE AFLATE ÎN ADMINISTRAREA

OPEREI COMICE PENTRU COPII

DESTINATE DESFĂȘURĂRII ACTIVITĂȚII DE TIP CEAINĂRIE

Perioada de închiriere: 24 luni, cu posibilitate de prelungire pentru încă 24 luni

Opera Comică pentru Copii

Calea Giulești nr. 16, sector 6, Bucureşti

SECȚIUNEA I
ANUNȚUL DE ÎNCHlRIERE

A. Introducere
A.1. Denumirea autorității contractante:

  1. Denumire: Opera Comică pentru Copii
  2. Adresa: Calea Giulești nr. 16, sector 6, Bucureşti
  3. Telefon: 021/3192819
  4. Cod fiscal: 15263455
  5. Persoane de contact: Radu Cioacă, Levente Ambrus
  6. Mijloace de comunicare: Tel .021 /3192819; email: contabilitate@operacomica.ro
  7. Principala activitate a autorităţii contractante instituție publică de spectacole, cu personalitate juridică, aflată în subordinea Consiliului General al Municipiului București.
  8. Instituţia responsabilă pentru soluţionarea contestaţiilor – Opera Comică pentru Copii
  9. Obiectul contractului de inchiriere :
  10. Obiectul contractului de închiriere îl constituie închirierea unor suprafeţe utile destinate desfășurării activității de tip ceainărie – c;
  11. Durata contractelor: contractele vor fi încheiate pentru o perioada de 2(doi) ani, cu posibilitatea prelungirii până la 2 ani.
  12. Procedura aplicată: LICITAŢIE PUBLICĂ DESCHISĂ CU OFERTA ÎN PLIC ÎNCHIS

A.2. Modul de obținere a documentației, clarificări și alte date
Documentația de atribuire este publicată pe site-ul Operei Comice pentru Copii, respectiv: www.operacomica.ro, dar poate fi solicitată a fi studiată și la sediul instituției.

Fiecare ofertant, care dorește să participe la procedura de închiriere prin licitație publică deschisă cu plic închis a spațiilor oferite în acest scop, are dreptul de a solicita în scris clarificări privind documentația de atribuire, iar autoritatea contractantă are obligația de a transmite răspunsul la clarificările solicitate în cel mult 4 (patru) zile lucrătoare de la primirea acestora, dar cu cel puțin 6 zile lucrătoare înainte de data limită de depunere a ofertei.

În cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificări în timp util, punând astfel Opera Comică pentru Copii în imposibilitatea de a respecta termenul de mai sus, Opera Comică pentru Copii are obligația de a răspunde la solicitările de clarificare numai în situația in care timpul pentru elaborarea și transmiterea răspunsului permite primirea acestuia de către operatorii economici înainte de data limită de depunere a ofertelor.

Solicitările de clarificări se vor adresa la sediul Operei Comice pentru Copii din Calea Giulești nr. 16, sector 6, Bucureşti, telefon 021/3192819, în atenția dlui. Radu Cioacă sau dlui. Levente Ambrus,  până la data de 15.09.2016, ora 12:00, iar termenul limită de răspuns la clarificări este în data de 16.09.2016, ora 16:30.

Termenul limită de depunere a plicurilor cu documentația de calificare este 27.09.2016, ora 15:00.

În data de 28.09.2016, ora 10:30, la sediul Operei Comice pentru Copii va avea loc deschiderea plicurilor depuse de către ofertanți și vor fi selectați ofertanții care îndeplinesc condițiile de calificare, aceștia fiind invitați ulterior să participe la licitația publică.

A.4. Obiectul contractului de închiriere:
a) Natura reperelor ce urmează să fie închiriate: conform tabelului următor:

Nr.crt. Locația/ amplasarea Suprafața închiriată      (mp) Perioada de închiriere Scopul închirierii Total (euro/mp/lună)
-minim –
1 Opera Comică pentru Copii – Calea Giulești nr. 16, sector 6, București, Corp central, subsol 1. 28 mp 2 ani Activități de tip ceainărie
Cod CAEN 5629
10.00
2 Opera Comică pentru Copii – Calea Giulești nr. 16, sector 6, București – curtea interioară B. 62 mp 2 ani Activități de tip ceainărie

Cod CAEN 5629

10.00

(sezon: aprilie-octombrie)

5.00

(extrasezon: nov. – martie)

b) Perioada – durata de inchiriere: 24 luni;

c) Specificarea utilităților de care dispun spațiile:
– energie electrică;
– iluminat;
– grup sanitar;
– instalație de detecție a incendiului;
– posturi de pază la intrările în clădire.

A.5. Modul în care se va finaliza procedura
Finalizarea procedurii se va efectua prin atribuirea contractelor de închiriere în condițiile stipulate în caietul de sarcini prin aplicarea procedurii de licitație publică deschisă cu oferta în plic închis.

A.6. Existența reperelor disponibile
Ofertanții vor putea depune oferte DOAR pentru pachetul total de repere stipulate în Caietul de sarcini.

A.7. Procedura aplicată: licitație publică deschisă cu oferta în plic închis.

A.8.Atribuirea contractului de închiriere se realizează în conformitate cu prevederile următoarelor acte normative:
– Legea nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publică, cu modificările și completările ulterioare;
– Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, cu modificările și completările ulterioare;
– O.G. nr. 21/2007 privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea activităţii de impresariat artistic, aprobată prin Legea nr. 353/2007.

Cerințe de calificare

B1. Cerințele minime de calificare
Opera Comică pentru Copii are dreptul de a exclude din procedura aplicată pentru atribuirea contractului de închiriere orice ofertant care:
a) în ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotărârea definitivă a unei instanţe judecătorești pentru participare la activități ale unor organizații criminaIe, pentru corupție, pentru fraudă și/sau pentru spălarede bani;
b) este în stare de faliment ori lichidare, afacerile îi sunt conduse de un administrator judiciar sau activitățile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este într-o situație similară cu cele anterioare, reglementată prin lege;
c) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa în una dintre situațiile prevăzute la Iit. b);
d) nu și-a îndeplinit obligațiile de plată a impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale către bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile legale in vigoare în România sau în țara în care este stabilit;
e) a fost condamnat, în ultimii 3 ani, prin hotărârea definitivă a unei instanțe judecatorești, pentru o faptă care a adus atingere eticii profesionle sau pentru comiterea unei greșeli în materie profesională;
f) este sau a fost în litigiu de orice natură cu Opera Comică pentru Copii;
g) prezintă informații false sau nu prezintă informațiile solicitate de autoritatea contractantă, în legătură cu situația proprie aferentă cazurilor prevazute la lit. a) – f).

B.2. Documentele care atestă/dovedesc îndeplinirea cerințelor minime de calificare:
Ofertanții au obligația de a constitui garanția de participare în valoare de 972 lei, reprezentând 1% din valoarea prețului minim total estimat al chiriei pentru întreaga perioadă contractuală inițială.

Pentru echivalența leu /altă valută se va ține cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data publicării anunțului de închiriere. Perioada de valabilitate a garanției de participare trebuie să fie cel puțin egală cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile). Garanția se constituie prin virament bancar cu ordin de plată în contul autorității contractante nr. RO 69TREZ7065006XXX009655  deschis la Trezoreria Sectorului 6, cod fiscal:15263455, prin numerar la casieria instituției sau printr-un instrument de garantare emis în condițiile legii de societate bancară ori de o societate de asigurări, care se va prezenta în original, în cuantumul și pentru perioada prevazută în documentația de atribuire, conform Formularului 4 Secțiunea III.

Dovada garanției de participare se va depune la sediul Operei Comice pentru Copii în original –  până la data limită de depunere a ofertelor.

Neconstituirea garanției de participare atrage răspunderea ofertantului /ofertanților referitor Ia eliminarea de la procedură prin respingerea ofertei.

B.2.1. Documente care dovedesc situația personală a ofertantului:
1. Declarație de eligibilitate pe propria răspundere completată, în conformitate cu Formularul 2 din Secțiunea III.
□ solicitat         □ nesolicitat

2. Certificat constatator emis de Oficiul Național al Registrului Comerțului cu cel mult 3 luni de zile față de data de 27.09.2016, din care să reiasă că ofertantul are ca obiect de activitate, activități de natura celor stipulate în caietul de sarcini.
□ solicitat         □ nesolicitat

3. Certificat de atestare fiscală emis de Direcția Generală a Finanțelor Publice, valabil în ziua depunerii documentației;

4. Certificat de atesJare fiscală pentru persoane juridice privind impozitele și taxele locale în cazul persoanelor juridice, valabil în ziua depunerii documentației.

Pentru demonstrarea indeplinirii obligațiiior cu privire la plata impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale către bugetul general consolidat, ofertantul are dreptul de a prezenta inițial o declarație semnată de reprezentantul său legal, prin care să confirme că și-a îndeplinit obligațiile de plată.

Până la data adoptării deciziei de atribuire, ofertantul are obligația de a prezenta certificatele constatatoare privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale, în măsura în care astfel de documente sunt emise in țara de origine sau în țara în care este stabilit, atunci câand primește din partea autorității contractante o solicitare in acest sens.

Observație:
□ solicitat         □ nesolicitat

B.2.2. Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activității profesionale:
Pentru persoane juridice române:
Certificat de înregistrare fiscală, emis de Agenția Națională de Administrare Fiscală, care conține codul unic de înregistrare.

Pentru persoane juridice străine se vor aduce documente edificatoare.
□ solicitat         □ nesolicitat

B.2.3. Documente care dovedesc situatia economică și financiară:
I. Informații generate, completate in conformitate cu Formularul nr. 3 din Secțiunea III.
□ solicitat         □ nesolicitat

II. Informații generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, susținută de bilanțuri contabile anuale din ultimii 3 ani (3 documente) sau alte documente echivalente conform precizărilor de mai sus vizate și inregistrate de organe le competente.
□ solicitat         □ nesolicitat

B.2.4. Documente care atestă capacitatea tehnică a echipamentelor:
Fișa tehnică a echipamentelor instalate, orice alt document emis de către producător și/sau autoritățile competente române sau declarație pe propria răspundere, în conformitate cu Formularul nr. 5 din Secțiunea III, că echipamentele ce vor fi instalate respectă cerințele tehnice din Caietul de Sarcini, urmând ca fișa tehnică a echipamentului sau orice alt document justificativ, să fie depus înainte desemnarea contractului de inchiriere.

C.1. Precizări privind depunerea ofertei și alte formalități ce trebuie îndeplinite în legătură cu participarea la licitație.
a) Conținutul ofertei:
Oferia va cuprinde în mod obligatoriu Scrisoarea de înaintare însoțită de Documentele de calificare; Scrisoarea de înaintare va fi întocmită în conformitate cu Formularul nr. I prevăzut în Secțiunea III.
□ solicitat         □ nesolicitat

b) Adresa de depunere a ofertei
Oferta poate fi depusă direct la sediul Operei Comice pentru Copii, din Calea Giulești nr. 16, sector 6, (la Compartimentul Contabilitate – et. 2) sau poate fi transmisă prin poștă la aceeași adresă.

Indiferent de modalitatea de depunere/transmitere, ofertantul își asumă riscurile transmiterii, inclusiv forța majoră.

Ofertantul va suporta toate costuriIe asociate prezentării scrisorii de înaintare și documentelor de calificare, autoritatea contractantă nefiind răspunzătoare pentru costurile respective.

c) Data limită până la care se primește oferta: 27.09.2016, ora 15:00.
Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât scrisoarea de înaintare, însoțită de documentele de calificare, să fie primită și înregistrată de autoritatea contractantă la adresa menționată până la data limită stabilită în anunțul de participare.

C.2. Informații privind modul de elaborare și de prezentare a ofertei
Scrisoarea de inaintare și documentele anexate la aceasta trebuie să fie redactate în limba română.

Documentele emise de instituții/organisme oficiale din țară în care candidații străini sunt rezidenți vor fi prezentate în limba în care acestea au fost emise, cu condiția ca acestea să fie însoțite de o traducere autorizată în limba română.

Ofertantul va depune oferta în două exemplare, în plicuri separate. Documentele vor fi în original cu excepția certificatului de înregistrare fiscală, certificatului constatator și bilanțurilor contabile care vor fi în copii certificate „conform cu originalul”. În eventualitatea unei discrepanțe între exemplarul „original” și exemplarul „copie” va prevala exemplarul „original” .

În scrisoarea de înaintare, oferantul este obligat să declare și să precizeze că participă la licitație pentru întregul pachet de repere prevăzute în caietul de sarcini. Orice omisiune în acest sens va fi sancționată cu respingerea.

Originalul și copia trebuie să fie tipărite sau scrise cu cerneală neradiabila și semnate pe fiecare pagină de reprezentantul / reprezentanții autorizat / autorizați să angajeze ofertantul în procedura de atribuire a contractului de închiriere. În cazul documentelor emise de instituții /organisme oficiale abilitate în acestsens, documentele trebuie semnateși parafate conform prevederilor legale.

De asemenea, se va anexa un opis al documentelor prezentate.

Orice ștersătură, adăugare, interliniere sau scris peste cel dinainte sunt valide doar dacă sunt vizate de persoana/persoanele autorizată/autorizate să semneze documentele.

Autorizarea reprezentantului/reprezentanților trebuie să fie confirmată printr-o împuternicire scrisă care va însoți scrisoarea de înaintare. În cazul în care, din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta în original anumite documente emise de instituții/organisme oficiale, Comisia de închiriere/evaluare are obligația de a stabili o data limită până la care ofertantul va demonstra conformitatea copiei cu originalu!.

Ofertantul trebuie să sigileze originalul și copia în plicuri separate, marcând corespunzător plicurile cu „ORIGINAL” și, respectiv, „COPIE”. Plicurile vor fi introduse într-un plic exterior netransparent și închis corespunzător.

Plicurile interioare „ORIGINAL” și „COPIE” trebuie să fie marcate cu denumirea (numele) și adresa ofertantului, pentru a permite returnarea documentelor de calificare, fără a fi deschise în cazul în care scrisoarea de înaintare este declarată întârziată.

Plicul exterior trebuie să fie marcat cu adresa autorității contractante și cu inscripția „A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA: …………………. ORA: …………”. Dacă plicul exterior nu este marcat conform prevederilor de mai sus, autoritatea contractantă nu își asumă nici o responsabilitate pentru rătăcirea ofertei.

Ora, data și locul de deschidere a pachetelor care conțin ofertele:
Ora 10:30, data 28.09.2016, la Opera Comică pentru Copii, cu sediul în Calea Giulești nr.16,  sector 6, București.

Oferta depusă /transmisă la o altă adresă a autorității contractante decât cea stabilită în anunțul de participare sau care este primită de autoritatea contractantă după expirarea datei limită de depunere a ofertei de primire a candidaturii se retumează nedeschisă.

C.3. Informații detaliate și complete privind criteriul de calificare
Documentele de calificare vor fi examinate de Comisia de închiriere/evaluare constituită de autoritatea contractantă.

Orice ofertant care îndeplinește în totalitate cerințele minime corespunzătoare criteriilor de calificare este considerat ofertant calificat.

Selectarea ofertantilor calificați se realizează pentru întregul pachet de repere stipulat in caietul de sarcini.

În cazul în care Comisia de închiriere/evaluare constată că unul sau mai mulți ofertanți a/au omis să prezinte anumite documente prin care se confirmă îndeplinirea cerințelor privind situația personală, capacitatea de exercitare a activității profesionale, situația economică și financiară, aceasta va solicita ofertanților respectivi completarea documentelor care lipsesc, într-un interval de timp ce nu va depăși 72 de ore de la momentul solicitării.

Comisia de închiriere/evaluare nu are dreptul de a permite și de a solicita completarea unui document care lipsește dacă:
– în documentatia de atribuire a fost menționat expres faptul că în caz de neprezentare a respectivului document, nu este permisă completarea ulterioară, neprezentarea având ca efect descalificarea ofertantului (lipsa dovezii de constituire a garanției de participare atrage respingerea ofertantului);
– ofertantul respectiv, deși cunoștea cerințele, a omis să prezinte mai mult de 3 (trei) dintre documentele solicitate în cadrul documentației de atribuire;

Ofertanții sunt rugați să depună o scrisoare de înaintare cu actele/documentele solicitate în ordinea în care acestea sunt enumerate (menționate) în Anunțul de închiriere, pentru a ușura procedura, conform tabelului recapitulativ care urmează:

Scrisoare de înaintare Scrisoare de Înaintare – Formularul nr. I – Secțiunea III  
Împuternicire Împuternicire pentru semnatarul documentelor – dacă este cazul  
Împuternicire pentru reprezentantul participant la deschiderea plicurilor cu documentele de calificare – dacă este cazul  
Împuternicire pentru reprezentantul participant la Licitație cu strigare (obligatoriu)  
Opisul documentelor Se va acorda atenție la numerotarea, semnarea și stampilarea tuturor documentelor!  
Garanția pentru participare la licitație Chitanță, ordin de plată – Formularul nr. 4, Secțiunea III  
Situația personală ofertantului (eligibilitate) Declarație de eligibilitate pe propria răspundere – Formularul nr. 2, Secțiunea III  
Certificat constatator emis de Oficiul Național al Registrului Comerțului  
Certificat de atestare fiscală D.G.F.P.  
Certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice privind impozitele și taxele locale  
Capacitatea de exercitare a activității profesionale (înregistrare) Certificat de înregistrare fiscală emis de Agenția Națională de Administrare Fiscală  
Situația tehnică a echipamentelor Fișa tehnică a echipamentului instalat, orice alt document emis de către producător și/sau autoritățile competente române, sau declarație pe propria răspundere în conformitate cu Formularul nr. 5 din Secțiunea III  
Situația economică și financiară Informații generale – Formularul nr. 3, Secțiunea III
Bilanț contabil anual pe ultimii 3 ani consecutivi
 

C.4. Informații privind criteriul de atribuire
Criteriul pe baza căruia se atribuie contractul de închiriere este „prețul cel mai mare oferit„; se va realiza prin licitație publică cu oferta în plic închis.

Prețul minim al chiriei prin licitație este de 10.00 EURO/mp/ lună. Sub acest nivel nici o ofertă nu va putea fi acceptată.

1. Comunicarea rezultatelor
Opera Comică pentru Copii va comunica tuturor ofertanților rezultatul aplicării procedurii în cel mult 3 (trei) zile lucrătoare de la data la care Comisia de închiriere/evaluare a stabilit oferta câștigătoare.

Opera Comică pentru Copii are obligația de a informa ofertantul câștigător cu privire la acceptarea ofertei prezentate.

Opera Comică pentru Copii are obligația de a informa ofertanții care au fost respinși sau a căror ofertă a fost /nu a fost câștigătoare asupra motivelor care au stat la baza deciziei respective, după cum urmează:
a) fiecărui candidat respins – motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere a candidaturii sale;
b) pentru fiecare ofertă respinsă – motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere, detaliindu-se argumentele în temeiul cărora oferta a fost considerată inacceptabilă, neconformă sau necorespunzătoare;
c) fiecărui ofertant care a prezentat o ofertă acceptabilă, conformă și corespunzătoare, dar care nu a fost declarată câștigătoare – caracteristicile și avantajele relative ale ofertei/ofertelor câștigatoare în raport cu oferta sa, numele ofertantului căruia urmează să i se atribuie contractul de închiriere publică.

Opera Comică pentru Copii are obligația de a încheia contractul de închiriere cu ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câștigătoare de către Comisia de închiriere/evaluare.

2. Contestații
Ofertanții pot depune contestație împotriva actelor și deciziilor nelegale. Comisia de soluționare a contestațiilor va comunica rezultatul contestației, în termen de 5 zile de la data înregistrării acesteia la sediul Operei Comice pentru Copii.

Denumirea: OPERA COMICĂ PENTRU COPII
Cod fiscal: 15263455
Adresa: Calea Giulești nr. 16, sector 6, Bucureşti
Numărul de telefon: 021/3192819
Numarul de fax: 021/3192819
Persoana de contact: Radu Cioacă, Levente Ambrus, Birou Contabilitate

*Redus la jumătate în extn, pentru reperul nr. 2

Anunt închiriere